donderdag 17 maart 2016

Celebrate Today



Hoi !

Leuk je dat je op mijn blog komt kijken.
Afgelopen woensdag werd ik door mijn buurvrouw uitgenodigd voor een kopje koffie. Alsof ze het wist dat ik even behoefte had aan een lekker bakkie koffie en een goed gezellig gesprek en een hart onder de riem.
Het was super gezellig!
Ik heb afgelopen week weer eens iets kunnen maken, en wel een leuk KadooSje, dat blijf ik zo leuk vinden om te doen.  Dit KadooSje heb ik, gevuld met iets lekkers, meegenomen en aan m'n buurvrouw gegeven.
Voor dit KadooSje heb ik mijn giftbag punchboard maar weer eens uit de kast gepakt, ik had deze eerlijk gezegd nog niet zo vaak gebruikt. Meestal gebruik ik voor het maken van KadooSjes de Simply Scored Scooring Tool. Maar ik moet zeggen, het is toch wel leuk om deze punchboard te gebruiken. Ik ga hier zeker verder mee experimenteren. Zo leuk!!!

Heb jij ook iets in de kast liggen wat je al een tijd niet gebruikt hebt? (En misschien toch maar weer eens moet gaan doen☺️)


Fijne dag, tot de volgende keer !

Corine


Geen opmerkingen: